Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Kjøpsbetingelser

NÅR DU HANDLER HOS OSS, GODTAR OG BEKREFTER DU FØLGENDE:

• Alle opplysninger du oppgir er korrekte, oppdaterte og fullstendige.
• Betalingsmidlene, Klarna kontoen du bruker er din egen, og at det er dekning på kontoen til å dekke betaling av ordren.
• Ved valg av faktura for bedrift godtar du en betalingsfrist på 14 dager fra faktureringsdato.
• Tollgebyrer, importavgifter og frakt utenfor fastlandsnorge, skal betales av kjøperen. For forsendelser i Norge er frakt og merverdiavgift inkludert i prisen på ordre over kr 400,-.
• E-postadresse og telefonnummer kan brukes som et kommunikasjonsmiddel til varsling og fakturering.
• Vi er ikke ansvarlige for forsinkelse eller ikke-levering dersom utsteder av betalingskortet nekter å godkjenne betalingen til Hoppin.
• Du er fortsatt ansvarlig hvis noen andre bruker din innkjøpskonto og/eller personlig informasjon, med mindre du kan bevise at slik bruk var uredelig.
• Du er minst 18 år når du bestiller.

 

Ansvarsfraskrivelse

Eventuelle feil på nettsiden vår er utilsiktet og vi beklager hvis noe informasjon er unøyaktig. Vi forbeholder oss retten til å korrigere feil og til å oppdatere produktinformasjonen til enhver tid, også etter at du har lagt inn bestillingen. Vi forbeholder oss retten til å endre produktspesifikasjoner og prisene til enhver tid.
Hoppin er ikke erstatningsansvarlig for eventuelle skader som skjer ved feilbruk og uvøren bruk av varen.
Skjermen og fargeevnen til din dataskjerm, vil påvirke fargene du faktisk ser på nettsiden. Vi er ikke ansvarlige for begrensninger av din dataskjerm, og kan ikke garantere at skjermens visning av alle farger, tekstur eller detaljer vil være nøyaktig.
Kunden er selv ansvarlig for å ha fylt inn korrekt adresse, mail og mobilnummer for at pakken skal kunne nå frem. Om kunden har opplyst feil eller ikke henter ut pakken innen fristen Posten/ Postnord har satt, slik at bestillingen blir sendt i retur til Hoppin, vil kunden måtte betale straffeportoen Hoppin blir pålagt, i tillegg til å måtte betale for ny forsendelse.

Priser
Alle priser er inkludert merverdiavgift i Norge. For andre land er prisene eks merverdiavgift.
Forsendelser fra Norge til andre land er underlagt importrestriksjoner. Eventuell toll og skatt i mottakers land må betales av mottaker.
Vi tar forbehold om feil på priser og beholdning.
Ved bestilling av større antall, ta kontakt for tilbud. post@hoppin.no
Ved ønske om spesialtrykk/logo, skriv det inn som en melding i bestillingen din eller send en mail til post@hoppin.no, så tar vi kontakt med deg for et tilbud.

Rabattkoder
Rabattkoder kan ikke brukes på salgsvarer eller allerede rabatterte varer. Rabattkoder kan brukes kun én gang.

Betaling
Kjøp i Hoppins nettbutikk betales med Klarna.
Ønsker du som privatperson å betale med faktura, må du velge Klarna.

For bedriftskunder som velger faktura, blir denne sendt ut på mail samme dag som varen sendes. Faktura forfaller i løpet av 14 dager hvis ikke annet er avtalt. Du kan kun bestille til bedriftens adresse når du velger faktura. Bedriftens organisasjonsnummer må oppgis.

Ønsker du å betale med kort må du bruke Klarna. Dette er en sikker betalingsmåte både for deg og for oss. Hoppin lagrer ikke noe kortinformasjon. Alle kredit- og debetkortholdere er underlagt personvern og autorisasjon av kortutsteder. Dersom utsteder av betalingskortet nekter å godkjenne betalingen til oss, vil vi ikke være ansvarlig for eventuelle forsinkelser eller manglende levering.

Frakt/levering
Normalt vil ordren bli sendt i løpet av 24 timer eller neste arbeidsdag, etter at bestillingen er registrert hos oss, og det vil kun ta noen få dager før du har varene. I spesielt travle perioder kan det ta noe lengre tid. Enkelte varer som er forventet inn i nettbutikken kan forhåndsbestilles.
Du vil motta en e-post når bestillingen din er pakket og sendt.
Ønsker dere spesialtrykk/logo på plaggene vil leveringstiden bli lengre.

Leveransevilkår
Alle ordre fra Hoppin AS blir sendt med Postens eller Postnords rimeligste transportalternativ hvis du ikke velger å betale for levering på døra med bedriftspakke. Normal leveringstid vil være mellom 1 og 4 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor.
Hoppin forbeholder seg retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. I disse tilfellene vil du få beskjed.

Angrerett

Angrerettloven gjelder ved alle kjøp forbruker foretar i Hoppins nettbutikk. Det følger med link til lovpålagt angrerettskjema sammen med ordrebekreftelsen du får på mail. Du er pliktig å gi melding til oss innen 14 dager (jf. Angrerettloven §13) etter du har mottatt varen om at du ønsker å gå fra avtalen og benytte deg av din angrerett. I denne perioden kan du uten forpliktelser sende tilbake varene du har mottatt, legg likevel merke til følgende utdrag fra angrerettloven: «Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet (jf. Angrerettloven § 6, punkt e).» Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukeren side (jf. Angrerettloven § 12, punkt a).
Ved bruk av angrerett, kan ikke varene være brukt, samt at originalemballasje og merkelapper som papiretiketter kan ikke være fjernet fra produktet. Ved retur vil pengene bli refundert innen 14 dager etter mottatt returvarer.
Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15, første ledd). Du kan altså ikke sende varen i oppkrav til oss. Vi henter ikke pakker som sendes i oppkrav.
Angrerettskjema finner du her

Uavhentede pakker
Det er Postnord eller ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding. Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du måtte dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken, også eventuell straffeporto som Hoppin blir pålagt. Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten.

Bytting/retur
Dersom du ønsker å bytte mottatt vare i en annen størrelse eller farge, eller til et annet produkt, så sender du varene inn til oss. Dette må gjøres innen 14. dager etter mottatt vare og du må dekke denne kostnaden selv. Vi sender deg ny vare fraktfritt tilbake. Ved bytte, kan ikke varene være brukt, samt at original emballasje og merkelapper som papiretikett kan ikke være fjernet fra produktet.
Du kan velge å returnere varer med ordinær post eller post med sporingsnummer, men hvis returnerte varer er tapt på vei til oss, er det ditt ansvar og varene bli ikke refundert.

For å returnere med Postnord, kan du forhåndsbetale og skrive ut etikett her:

https://my.postnord.no/return Bruk returkode: HOPPINRETUR

I forbindelse med julegaver utvides bytte og returretten til 14 dager etter jul.
Varer med spesialtrykk/ broderi kan ikke byttes.
Salgsvarer byttes ikke. Kan avtales i noen tilfeller.
Bedriftskunder kan bytte varer så sant det ikke er spesialtrykk på plaggene eller spesialproduksjon.

Skadede varer under transport

Dersom varene er synlig skadet etter transport, bør du ta et bilde av pakken og de skadede varer, ta vare på emballasjen og varene slik du har mottatt dem og ta kontakt med ditt nærmeste postkontor i Norge, eller speditøren for forsendelser utenfor Norge, for å sende inn et krav.

Garanti og reklamasjon

Ved fabrikasjonsfeil på sømmer, teiping, glidelåser og lignende, har Hoppin 2 års garanti. Vi reparerer plagget når det er mulig. Garantien dekker ikke vanlig slitasje eller bruksfeil. Feil vask, tørk og vedlikehold eller feilaktig og uvøren bruk av et produkt ikke er reklamasjonsgrunn og vi anbefaler alle å lese vaskeanvisningen og våre råd om stell og vask nøye.

Ved reklamasjon, ta kontakt med oss på mail og send bilde som tydelig viser feilen og slik at vi kan vurdere om det er en godkjent reklamasjon. Er det en godkjent reklamasjon så sender vi deg en returseddel eller returkode.

Alle brukte plagg som leveres inn eller sendes i retur til oss pga reklamasjon må være vasket.

Returadresse:
Hoppin AS
Tønnevoldsgate 29,
4877 Grimstad
Grimstad

Husk å merke pakken med navn og ordrenummer.

Copyright
Innhold på Hoppin sine nettsider er Hoppin AS sin eiendom. Varemerke, firmanavn, produktnavn, informasjon om produkter, herunder beskrivelser av produktene, bilder/grafikk, design og layout, og annet innhold på sidene kan ikke lastes ned, kopieres eller benyttes på annen måte, uten etter samtykke fra Hoppin AS
Produktvurderinger
For at vi skal kunne gjøre våre produkter enda bedre er vi avhengige av at våre kunder gir oss tilbakemeldinger på hva som er bra og hva vi kan gjøre bedre. Ta kontakt! Vi vil gjerne høre fra deg

Personvern
Hoppin registrerer bare de opplysningene som er nødvendig for å levere din ordre. Vår personvernerklæring finner du her: PERSONVERN

________________________________________
De ovennevnte betingelsene og vilkårene kan endres når som helst og uten forvarsel. Det er ditt ansvar å sjekke disse vilkårene regelmessig før du bestiller produkter i tilfelle det er noen endringer. Sist endret 07.12.2018 Hoppin AS