★ 4.7 på Trustpilot
Frakt fra 29,-/Fri frakt over 2000,-
Til kassen
Totalt: 0
Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Kjøpsbetingelser

NÅR DU HANDLER HOS OSS, GODTAR OG BEKREFTER DU FØLGENDE:

• Alle opplysninger du oppgir er korrekte, oppdaterte og fullstendige.
• Betalingsmidlene, Klarna kontoen eller Vipps kontoen du bruker er din egen, og at det er dekning på kontoen til å dekke betaling av ordren.
• Ved valg av faktura for bedrift godtar du en betalingsfrist på 10 dager fra faktureringsdato.
• Rimligste fraktalternativ og merverdiavgift er inkludert i prisen på ordre over kr 2000,- for privatpersoner, ellers koster frakt 29,- ink mva for pakker til postkasse og 69,- ink mva for privatpakker til hentested, og 375,- ink mva (300,- eks mva) for bedriftspakker/hjemlevering. Frakt til bedrifter med flere kolli koster 625,- ink mva (500,- eks mva) Alternativ frakt for små bedriftsbestillinger som hentes på utleveringssted koster kr 149,- ink mva og små pakker som kan sendes til postkassen kr 29,- ink mva. Tilleggsebyr for frakt til Svalbard er kr 1000 eks mva for privatpersoner. For bedriftskunder, ta kontakt.

Gebyr for returetikett som benyttes ved angret kjøp er kr 89,- Ingen gebyr ved bytte av størrelse. Dette gjelder privatpersoner. 

Bedriftskunder har ikke angrerett, men kan returnere og bytte størrelse i ordinære varer innen 14 dager.

Les mer om bytte og retur

Ved uavhentede pakker som kommer i retur til oss, blir det trukket et gebyr på kr 199,-

• Vi sender ikke til andre land enn Norge
• E-postadresse og telefonnummer kan brukes som et kommunikasjonsmiddel til varsling og fakturering.
• Vi er ikke ansvarlige for forsinkelse eller ikke-levering dersom utsteder av betalingskortet nekter å godkjenne betalingen til Hoppin.
• Du er fortsatt ansvarlig hvis noen andre bruker din innkjøpskonto og/eller personlig informasjon, med mindre du kan bevise at slik bruk var uredelig.
• Du er minst 18 år når du bestiller.

 

Ansvarsfraskrivelse

Eventuelle feil på nettsiden vår er utilsiktet og vi beklager hvis noe informasjon er unøyaktig. Vi forbeholder oss retten til å korrigere feil og til å oppdatere produktinformasjonen til enhver tid, også etter at du har lagt inn bestillingen. Vi forbeholder oss retten til å endre produktspesifikasjoner og prisene til enhver tid.
Hoppin er ikke erstatningsansvarlig for eventuelle skader som skjer ved feilbruk og uvøren bruk av varen.
Skjermen og fargeevnen til din dataskjerm, vil påvirke fargene du faktisk ser på nettsiden. Vi er ikke ansvarlige for begrensninger av din dataskjerm, og kan ikke garantere at skjermens visning av alle farger, tekstur eller detaljer vil være nøyaktig.
Kunden er selv ansvarlig for å ha fylt inn korrekt adresse, mail og mobilnummer for at pakken skal kunne nå frem. Om kunden har opplyst feil eller ikke henter ut pakken innen fristen Postnord har satt, slik at bestillingen blir sendt i retur til Hoppin, vil kunden måtte betale gebyr på kr 199,-

Priser
Alle priser i nettbutikken er inkludert merverdiavgift. 

Vi tar forbehold om feil på priser og beholdning.
Ved bestilling av større antall, ta kontakt for tilbud. post@hoppin.no
Ved ønske om spesialtrykk/logo, skriv det inn som en melding i bestillingen din eller send en mail til post@hoppin.no, så tar vi kontakt med deg for et tilbud.

Rabattkoder
Rabattkoder kan ikke brukes på salgsvarer eller allerede rabatterte varer. Rabattkoder kan brukes kun én gang.

Betaling
Kjøp i Hoppins nettbutikk betales med Klarna eller Vipps for leveringer til privatpersoner i Norge. Klarna tilbyr både kort og fakturabetaling.

For bedriftskunder som velger faktura, blir denne sendt ut på mail eller EHF innen en uke etter at vare er sendt. Faktura forfaller i løpet av 10 dager hvis ikke annet er avtalt. Du kan kun bestille til bedriftens adresse når du velger faktura. Bedriftens organisasjonsnummer må oppgis.

Frakt/levering
Normalt vil ordren bli sendt i løpet av 24 timer eller neste arbeidsdag, etter at bestillingen er registrert hos oss, og det vil kun ta noen få dager før du har varene. I spesielt travle perioder og i ferietider kan det ta noe lengre tid. Enkelte varer som er forventet inn i nettbutikken kan forhåndsbestilles.
Du vil motta en e-post når bestillingen din er pakket og sendt.
Ønsker dere spesialtrykk/logo på plaggene vil leveringstiden bli lengre.

Leveransevilkår
Alle ordre fra Hoppin AS, blir sendt med Postens eller Postnords rimeligste transportalternativ hvis du ikke velger å betale for levering på døra med bedriftspakke. Normal leveringstid vil være mellom 1 og 4 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor. Vi sender kun til adresser i Norge.


Hoppin forbeholder seg retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. I disse tilfellene vil du få beskjed.

Angrerett

Angrerettloven gjelder ved alle kjøp forbruker foretar i Hoppins nettbutikk. Du er pliktig å gi melding til oss innen 14 dager (jf. Angrerettloven §13) etter du har mottatt varen om at du ønsker å gå fra avtalen og benytte deg av din angrerett. (Bruk returskjemaet du har fått med i pakken) I denne perioden kan du uten forpliktelser sende tilbake varene du har mottatt, legg likevel merke til følgende utdrag fra angrerettloven: «Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet (jf. Angrerettloven § 6, punkt e).» Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukeren side (jf. Angrerettloven § 12, punkt a).
Ved bruk av angrerett, kan ikke varene være brukt, samt at originalemballasje og merkelapper som papiretiketter kan ikke være fjernet fra produktet. Ved retur vil pengene bli refundert innen 14 dager etter mottatt returvarer.
Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15, første ledd). Du kan altså ikke sende varen i oppkrav til oss. Vi henter ikke pakker som sendes i oppkrav.
Angrerettskjema finner du her

Uavhentede pakker
Det er Postnord som er ansvarlig for å sende ut hentemelding. De sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Frist for henting av pakke er 7 dager. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentet pakke vil du måtte dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med dette og blir belastet med gebyr på kr 199 ink mva. Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten.

Bytting/retur

Dersom du som forbruker ønsker å bytte eller returnere mottatt vare, så er du hjertelig velkommen til det. Vi har 14 dagers bytte og angrerett fra du mottok varen din.

Vi gjør unntak for julegaver og utvider fristen for å bytte størrelse til 14. dager etter jul. 

Slik går du fram ved bytte/retur

1. Logg på i nettbutikken

2. Gå til din ordrehistorikk og velg ordren det gjelder.

3. Trykk på «Returner varer»

4. Angi «Retur-antall» for den varen eller de varene du ønsker å returnere/bytte.

5. Skriv inn kommentar til returen, om du har dette. Hvis du skal bytte størrelse, så skriv hvilken størrelse du ønsker å bytte til.

6. Angi returårsak. Retur, bytte eller annet etter avtale.

7. Trykk på «Registrer retur» Du kan deretter laste ned returetikett fra siden. Du vil også motta returetiketten i en e-post fra Cargonizer. Returetiketten må skrives ut og festes på emballasjen.


Vi gjør oppmerksom på at det tilkommer et gebyr på 89,- ved retur av varer.
Gebyret trekkes fra opprinnelig faktura - du vil ikke motta ny faktura på returgebyr.

 

Det er ikke gebyr ved bytte av størrelse. Du vil ikke motta ny faktura. Du må betale opprinnelig faktura innen betalingsfristen.

8. Legg utfylt returskjema i pakken, sammen med varen.

9. Levér pakken inn igjen på nærmeste Postnord utleveringssted. Husk å be om kvittering for innlevert retur.

 

Har du fått produktet i gave, så kan du bytte størrelse på følgende måte:

Kjøp returetiketten  HER  (gjelder kun i Norge) Returpakken sendes med Postnord. Returfrakt koster kr 89,-

NB: Det er kun pakker sendt med denne returetikett som blir levert hos Hoppin. Du kan ikke sende med Norgespakke eller Postnord privatpakke, da disse ikke leveres til vårt lager.

Bestillingen av returetikett fra oss vil bli behandlet som en vanlig bestilling og sendes til deg på e-post neste virkedag.

Legg med tydelig beskjed i pakken om hvilken størrelse du ønsker å bytte til. Vi sender ny vare tilbake til den samme adressen og med den samme kontaktinformasjonen som du har registrert hos oss da du bestilte returetiketten.

 

VIKTIG INFORMASJON og VILKÅR:

Ved bytte eller retur, kan ikke varene være brukt, samt at original produktemballasje og merkelapper som papiretikett kan ikke være fjernet fra produktet. 

For at vi skal kunne refundere varen eller bytte den, så må den være uskadet, ren, uten lukt, uten dyrehår, glitter, støv eller liknende og den må være pent brettet og pakket i sin originale produktemballasje. Skoesker skal ikke skrivet på eller teipes på!

Produktene du returnere skal være godt pakket inn, slik at ikke produktet eller original produktemballasje blir skadet under transporten.

Om produktet som sendes i retur ikke oppfyller vilkårene, vil verdiforringelsen vurderes. Et beløp blir trukket ifra refusjonen eller produktet blir sendt tilbake.

Behandlingstiden for bytte er vanligvis 1-3 uker.

Angrerettloven gjelder ved alle kjøp du som forbruker foretar i Hoppins nettbutikk. Du kan lese mer om dette under Kjøpsbetingelser

 

NB: Angreretten gjelder ikke for bedriftskunder. 

Bedriftskunder kan returnere og bytte størrelse i ordinære varer innen 14 dager. 

Varer med spesialtrykk/ broderi kan ikke byttes eller returneres.

 

Skadede varer under transport

Dersom varene er synlig skadet etter transport, bør du ta et bilde av pakken og de skadede varer, ta vare på emballasjen og varene slik du har mottatt dem og ta kontakt med ditt nærmeste postkontor i Norge, eller speditøren, for å sende inn et krav.

Garanti og reklamasjon

Ved fabrikasjonsfeil på sømmer, teiping, glidelåser og lignende, har Hoppin 2 års garanti. Vi reparerer plagget når det er mulig. Garantien dekker ikke vanlig slitasje eller bruksfeil. Feil vask, tørk og vedlikehold eller feilaktig og uvøren bruk av et produkt ikke er reklamasjonsgrunn og vi anbefaler alle å lese vaskeanvisningen og våre råd om stell og vask nøye.

Ved reklamasjon, ta kontakt med oss på mail og send bilde som tydelig viser feilen og slik at vi kan vurdere om det er en godkjent reklamasjon. Er det en godkjent reklamasjon så sender vi deg en returseddel.

Alle brukte plagg som leveres inn eller sendes i retur til oss pga reklamasjon må være vasket.

Copyright
Innhold på Hoppin sine nettsider er Hoppin AS sin eiendom. Varemerke, firmanavn, produktnavn, informasjon om produkter, herunder beskrivelser av produktene, bilder/grafikk, design og layout, og annet innhold på sidene kan ikke lastes ned, kopieres eller benyttes på annen måte, uten etter samtykke fra Hoppin AS
Produktvurderinger
For at vi skal kunne gjøre våre produkter enda bedre er vi avhengige av at våre kunder gir oss tilbakemeldinger på hva som er bra og hva vi kan gjøre bedre. Ta kontakt! Vi vil gjerne høre fra deg

Personvern
Hoppin registrerer bare de opplysningene som er nødvendig for å levere din ordre. Vår personvernerklæring finner du her: PERSONVERN

________________________________________
De ovennevnte betingelsene og vilkårene kan endres når som helst og uten forvarsel. Det er ditt ansvar å sjekke disse vilkårene regelmessig før du bestiller produkter i tilfelle det er noen endringer. Sist endret 19.06.2024 Hoppin AS