Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Reklamasjon og garanti

For oss er det viktig at du blir fornøyd!

Ved fabrikasjonsfeil på sømmer, teiping, glidelåser og lignende, har vi 2 års garanti til våre kunder. Vi reparerer plagget når det er mulig. Garantien dekker ikke slitasje eller bruksfeil. Feil vask, tørk og vedlikehold eller feilaktig og uvøren bruk av et produkt er ikke reklamasjonsgrunn og vi anbefaler alle å lese vaskeanvisningen og våre råd om stell og vask nøye.

Ved reklamasjon, ta kontakt med oss på mail, opplys om ordrenummer og send bilde som tydelig viser feilen og slik at vi kan vurdere om det er en godkjent reklamasjon. Er det en godkjent reklamasjon så sender vi deg en returseddel.

Ønsker du å reklamere på et Hoppinprodukt som du har kjøpt hos en av våre forhandlere, så ta kontakt med den forhandleren som du kjøpte varen av.

Alle brukte plagg som leveres inn eller sendes i retur til oss pga reklamasjon må av være rene/vasket når de sendes.